به سایت ما خوش آمدید . امیدوارم لحظات خوشی را درسایت ما سپری نمایید .

خوش آمدید

این توضیحات و عنوان از ویرایش قالب ، قابل تغییر است.

مکان تبلیغات شما

امکانات وب

پر مخاطب ها

    عضویت

    نام کاربري :
    رمز عبور :

    تولید بشکه ترافیکی

    بشکه ترافیکی ایمنی یکی از پرکاربردترین تجهیزات ترافیکی جهت هشدار به رانندگان بویژه در جاده‌ها و راه‌هاست. خرید بشکه ایمنی  برای پیشگیری از تصادف خودرو ها انجام می شود. دربسیاری از گزارشات تصادفات، عدم استفاده از این بشکه در جاده‌ها احتمال تلفات جانی را بشدت افزایش داده است. لذا رعایت اصول استاندارد در تولید محصولات بشکه ترافیکی از مهمترین و ضروری‌ترین عوامل در حفظ جان افراد است. یکی از این موارد ضخامت بشکه است که باید به گونه‌ای باشد که در برخورد اولیه علاوه بر اینکه سریع پاره نشود، از سرعت وسیله نقلیه نیز بکاهد. از طرفی اگر این ضخامت بیش از حد باشد با توجه به آب یا شن و ماسه داخل بشکه، بشکه سخت شده و هنگام برخورد میتواند خسارات جبران ناپذیری برای سرنشینان خودرو بوجود آورد.

    مواد بکار رفته باید مرغوب و از پلی اتیلن خالص باشند و به هیچ عنوان از مواد بازیافتی و یا غیراستاندارد در تولید آن استفاده نشود. مورد دیگر که باید مورد توجه تولید کننده باشد رنگ استفاده شده در تولید محصول است که باید براساس استانداردهای ارائه شده باشد و بیشتر و کمتر از حد مجاز نباشد تا دید مناسب داشته باشد و بر طول عمر آن تاثیر نامطلوبی نگذارد. در فرآیند تولید بشکه ایمنی از یک لایهUV جهت طول عمر بیشتر و مقاومت بیشتر محصول در برابر نور خورشید استفاده میکنند تا رنگ محصول از بین نرود و باعث تغییر شکل بشکه نگردد.

    نصب بشکه ترافیکی

    بشکه‌های ترافیکی با توجه به نوعشان کاربردهای متفاوتی دارند و هنگام استفاده باید به این مورد توجه کرد. نصب بشکه ترافیکی کار پیچیدهای نیست و در بیشتر مواقع با پر کردن شن و ماسه یا آب داخل آنها و قراردادن در فواصل منظم اینکار انجام میشود. در واقع سنگین کردن این بشکه ها با آب و شن سبب میشود در جای خود محکم شوند و در برخوردهای احتمالی واکنش مناسبی از خود نشان دهند. بهتر است بشکه را در جای خود قرار داده و سپس داخل آن را پر کرد و برای جابجایی، بدلیل وارد نشدن آسیب به بشکه ترافیکی محتویات آن را خالی و بعد از قرار دادن در محل مورد نظر مجدداً پر کرد.

    قیمت بشکه ترافیکی

    بشکه ایمنی بدلیل بزرگ بودن نسبت به تجهیزات ترافیکی دیگر بیشتر در بزرگراه‌ها به منظور جدا کردن مسیر و یا جلوگیری از برخورد خودروها با گاردریل استفاده میشود. در هنگام خرید باید علاوه بر کاربرد، به مشخصات فنی آن از جمله سایز آن نیز دقت کنید. این محصولات معمولاً با قطرهاییکسان، قطر پایین بین 60 تا 70 سانتی متر و قطر بالایی بین 35 تا 40 سانتی متر تولید می‌شوند. فضای داخلی این نوع تجهیز ایمنی کاملاً خالی و مناسب برای پر کردن شن و ماسه و آب است. قیمت بشکه ترافیکی با توجه به سایز آن و نوع درب دار و بدون درب دار، با شبرنگ و بدون شبرنگ متفاوت است و کاربران قبل از سفارش و خرید میتوانند به وب سایت ایمن ترافیک کالا جهت مشاهده لیست قیمت بشکه ترافیکی مراجعه نمایند و با بررسی بهترین انتخاب را داشته باشند.

    کلام آخر

    ایمن ترافیک کالا، تولید کننده، عرضه کننده و نصاب انواع تجهیزات ایمنی می باشد. این برند محصولات خود را گارانتی می کند. برای اطلاع از قیمت بشکه ترافیکی می توانید به سایت ایمن ترافیک کالا مراجعه کنید.

    بشکه ترافیکی

    محمد
    سه شنبه 31 تير 1399 - 15:13
    بازدید : 211

    در تولید کله قندی ترافیکی به چه چیزهایی باید دقت کرد؟

    تولید کله قندی ترافیکی و انواع تجهیزات ترافیکی نظیر استوانه ترافیکی، نیوجرسی ترافیکی، بشکه ایمنی و …بااستانداردهای جهانی صورت گرفته تا محصولاتی با بهترین کیفیت و مرغوبترین محصول عرضه گردد. خرید کله قندی ترافیکی با کیفیت و استفاده به جا از آن در کاهش تصادفات دخیل است. کله قندی ترافیکی از مواد پلیمری پی وی سی تهیه شده و دارای مکمل های آنتییووی، آنتی استاتیک و آنتی اکسیدانت است که علاوه بر بهبود خاصیت انعطاف پذیری، مقاومت محصول را چند برابر کرده است. موادپلی اورتان و ثابت کننده یووی بکار رفته در تولید مخروط ایمنی باعث شده تا خاصیت انعطاف پذیری، رنگ و کیفیت محصول در دراز مدت و در تمام شرایط آب و هوایی بصورت ثابت و پایدار باقی بماند.

    انواع کله قندی ترافیکی باید ساخته شده از رنگهای هشدار دهنده و جلب توجه کننده باشند تا قابلیت دید از فاصله دور برای رانندگان را داشته باشند. در خیلی موارد تولیدکننده کله قندی ترافیکی فقط به رنگ اکتفا نمیکند و نوارهای شبرنگی را در نزدیکی راس مخروط نصب میکند. این شبرنگ های ترافیکی از چسبندگی بسیار بالایی برخوردارند و ماندگاری و دوام زیادی در برابر تغییرات آب و هوایی دارند.

    قیمت کله قندی ترافیکی

    مخروط ترافیکی مطابق با استانداردهای جهانی، با بالاترین کیفیت و بهترین نوع پلاستیک تولید میشود. کله قندی پلاستیکی از جنس PVC نرم بوده که قابلیت انعطاف در برابر برخورد با وسایل نقلیه را داشته و به راحتی شکسته نمی­شود. گرانیگاه این نوع تجهیزات ترافیکی مخروطی شکل به شکلی است که با ضربه و برخورد با ماشین به آسانی به زمین نمیافتد. کله قندیPVC آنتییووی، آنتی اکسیدانت و آنتی استاتیک است که مقاومت مخروط را چندین برابر می­کند. از طرفی استفاده از پلاستیک در ساخت این نوع تجهیزات هزینهها را بطور قابل توجهی پایین آورده و همین امر سبب گشته تا کاربران بدون دغدغه مالی بتوانند آن را تهیه کنند.

    خرید کله قندی ترافیکی

    فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا ، فعال در زمینه فروش تجهیزات ترافیکی، فروش اینترنتی کله قندی ترافیکی را با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت فراهم نمودهاست. باخرید کله قندی ترافیکی قادر خواهید بود با کمترین هزینه، ایمنی را در مکانهای مورد نظرتان برقرار کنید. هم­چنین هنگام خرید کله قندی ترافیکی علاوه بر توجه به استانداردها، نوع نیاز، مکان مورد استفاده و شرایط آب و هوایی را در نظر بگیرید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

    مخروط ترافیکی

    محمد
    يکشنبه 29 تير 1399 - 20:16
    بازدید : 201

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 20
    تعداد کل نظرات : 0

    خبرنامه